Вступникам до магістратури Полтавського юридичного інституту

Надрукувати Надрукувати

Реєстрація осіб  для складання Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та Єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти, розпочинається 8 травня і завершується 31 травня.

У 2023 році для вступу в магістратуру Університету для навчання за спеціальностями 081 «Право»зараховуються результати ЄВІ та ЄФВВ 2023 року.

Реєстрація вступників здійснюється відбірковою комісіяєю інституту як в очному режимі, так і дистанційно.

Очна реєстрація вступників відбувається за місцем розташування інституту щодня, окрім суботи та неділі, з 9.00 до 17.00.

У разі дистанційної реєстрації протягом окресленого терміну вступник надсилає на офіційну електронну адресу відбіркової комісіїі нституту скановані копії (фотокопії):

  • заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка завантажити; 
  • документа, що посвідчує особу, зазначеного в заяві-анкеті:

 для громадянУкраїни – одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, зазначених у п. 1 ч. 1 ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр», або посвідчення водія;

 для іноземців, осіб без громадянства – паспортного чиіншого документа, щопосвідчує особу, виданого державою, до громадянстваякоївступникналежить, абодовідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, щопосвідчує особу та підтверджуєїїспеціальний статус, зазначених у п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону України «Про єдинийдержавнийдемографічнийреєстр», інформацію про який внесено до заяви-анкети;

  • документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), зазначений в заяві-анкеті (картки платника податків, або паспорта громадянинаУкраїни, до якого внесено дані про РНОКПП, або свідоцтва про народження, до якого внесено дані про РНОКПП, або довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків;
  • документа, що підтверджує причину невнесення до заяви-анкети інформації про РНОКПП (для громадян України, які в установленному законодавством порядку відмовилися від прийняття РНОКПП, – паспорта громадянинаУкраїни, у якому поставлено відмітку про відмову від прийняття РНОКПП; для осіб, які не є громадянами України, – паспортного чи іншого документа, що посвідчує особу, виданого державою, до громадянства якої вступник належить, або довідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, зазначених у п.2 ч. 1 ст. 13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр», інформацію про який внесено до заяви-анкети);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у відповідному році, виданої за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до ЄДЕБО (як правило, це випускники баклаврату військових закладів освіти/військових навчальних підрозділів);
  • медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-З/о,затвердженою наказом № 1027/900 (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань);
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника (з урахуванням норм, наведених упунктах 3-7 розділу ІІІ Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення даних).

 

В результаті реєстрації формується екзаменаційний лист вступника, що є документом, який надає право брати участь у ЄВІ та ЄФВВ.

 

В 2023 році для участі в тестуванні використовується виключно оригінал екзаменаційного листка, який вступник отримує безпосередньо у відбірковій комісії або засобами поштового зв’язку. Екзаменаційний лист видається особисто вступнику, який має його забрати не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань;

Надсилання поштовим зв’язком відбувається протягом 3-х робочих днів, але не пізніше наступного робочого дня після завершення реєстрації. Якщо екзаменаційний листок не надійшов на адресу, зазначену в анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, вступник має звернутися до відбіркової комісії для отримання відповідних роз’яснень.

Скановані копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки надсилаються вступнику на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Вступник має перевірити інформацію, зазначену на сканованих копіях документів, та в разі виявлення помилок звернутися до відбіркової комісії для з’ясування ситуації.

Для кожного вступника, якому оформлено екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.

 

Відбіркова комісія може відмовити вступнику в реєстрації у разі:

1) надання вступником недостовірної інформації або надання в процесі дистанційної реєстрації неповної інформації, потрібної для здійснення реєстрації;

2) подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права на участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра;

3) неможливості створення вступнику для проходження вступних випробувань особливих(ої) (спеціальних(ої)) умов(и), зазначених(ої) у висновку 086-З/о, через відсутність організаційно-технологічних можливостей відповідно до рішення регламентної комісії.

Вступник може внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації вступнику необхідно звернутися до відбіркової комісії, яка його зареєструвала для участі у вступних випробуваннях і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його аннулювання.

Якщо у процесі перереєстрації вступник бажає змінити персональні дані – він має надати документ(и), що підтверджують зміну персональних даних.

Електронна адреса відбіркової комісії Полтавського юридичного інституту:

vidbir_plinlu@nlu.edu.ua